Familia 4×4 [Client: Mitsubishi]

Splashscreen

Brand: Mitsubishi Outlander

Campanie awareness – Familia 4×4

Aplicaţie Facebook – concept & copywriting

Idee: Pentru a demonstra că noul Outlander de 7 locuri este cel mai spaţios 4×4, Mitsubishi a căutat cea mai mare familie din ţară. În semn de recunoaştere, Mitsubishi Outlander i-a creat familiei câştigătoare o sărbătoare doar a ei (Săptămâna Familiei Tale) şi i-a dat maşina timp de o săptămână pentru o excursie la munte.

Spashscreen

SplashscreenPagină aplicaţie – tabs de conţinut

layout2Paşi de înscriere: creare profil de familie

pas 1

pas 2

pas 3

pas 4

Tab-uri caracteristici şi dotări pentru fiecare membru al familiei

tab 1

tab 2

tab 3

tab 4

Promovare: NL 360 view (user-ul naviga cu bara de scroll stânga dreapta)

Click pe imagine ->

NL_panorama_mitsubishi_v3_

©Toate drepturile aparţin agenţiei Webstyler

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s